så jävla underbart!

Nu har vi lov, galet skönt. På julavslutningen fikade vi, gick nån tråkig tipsrunda då jag redan tog hem segern i förskott. haha, men det visade sig att det inte blev någon seger! Betygen var exakt lika som de jag gick ut 8an med, så jag kan vara ganska nöjd med tanke på min insats iår. Efter julavslutningen begav vi oss till hallen där olle stod nyklippt i entrén så ovanligt glad. Vi åt julmat och delade ut alla julklappar. Helt random fick jag & mickan fick " loveboxarna", kan ju inte säga att nån ville byta present. Imorgon ska jag sovaaaa, sen kanske vidare till stan. puss

Kommentarer
Postat av: micki

hahah nej vi skyddade våra love-boxes med våra liv !

2008-12-19 @ 17:42:47
Postat av: soffan holm

HAHA, ja det gjorde vi!

2008-12-20 @ 12:52:41
URL: http://sofieholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0