söndag den 14 december

Dagen började med att jag vaknade hos frida, då vi nästan direkt gick upp för att äta frukost. Efter frukosten åkte vi hem till mig och fixade några saker, sen vidare till frida igen. När det var färdigt gick vi en snabbis på marknaden, sen var det bara att fixa till inför lucian. Luciaframträdandet var sjukt pinsamt, dels för brist på tärnor, sen kom inte våran musiklärare så allt var kaos, haha. Men det löste sig relativt bra tillslut ändå. Jag fick två presentkort på studio A, sen 200kr och nån till sak. Efter lucian gick jag till hallen med några fler & kollade på herrmatchen där dem torskade med 3-2(?). Sedan åkte jag till allians på distriktsträning & nu är jag hemma. pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0