tisdag den 23 december

Det är tisdag och dagen före julafton. Mina små tvillingbröder johannes & alexander fyller även 9år idag, så det har varit fullt ös här med ungar hela dagen. Mamma och pappa är och handlar och emma hos frisören(?) jag är därför äldst och bestämmer över alla! Om några timmar kommer de resterande gästerna, och när de drar hem ska vi fixa julgranen. Jag skulle egentligen fått min mobil idag, för att inte tala om alla andra dagar under en månads tid nu. Det är kanske något jag kan glömma, och köpa en ny istället. Jag vet faktist inte hur jag ska göra.. hur som helst så har jag jättemycket att göra på lovet, på fredag ska jag möta jullan & emma(?) i sthlm, sen på lördag börjar storvretacupen. pusspusspuss god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0