Är det nu man ska vara glad?

Det är så jävla kallt och fullt av is överallt, vilket innebär att det tar extra lång tid att ta sig till skolan, haha. Idag råkade jag ut för det där man inte älskar med vintern, jag hade snö innanför hela tröjan som bidrog till att jag fick byta om virra min halsduk runt hela mig. Vi har fått jättemycket arbeten och små läxor som ska vara klara den här veckan, känns ganska stressigt eftersom det är onsdag nu redan. Men vi hade ingen idrott idag så jag har hunnit med att göra klart några arbeten, vilket känns jätteskönt! Skulle egentligen dra till stan idag, men jag gör hellre klart allt och chillar i helgen istället! Sen måste jag säga att jag saknar filip sjukt mycket "/ Nu ska jag snacka med Emelie om musikprovet, puss

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0