imorgon börjar allt igen..

Får lite ångest av att jag inte har pluggat till kemiprovet som troligen är på tisdag. Jag har heller inte läst min bok och skrivit en recension, så jag skulle behöva en veckas lov till, eftersom det här lovet gick sjukt snabbt och var för kort. Hur som helst så har jag den här helgen spelat en hel del innebandy (as usually). Jag kan ju börja med u-matchen igår mot östhammar som inte gick någon vidare direkt. Vi hade inte så mycket folk, så det kanske var vad man kunde förvänta, men bättre än såhär kunde det blivit. Efter matchen åkte vi hem, sen fixade jag mig & följde med mina föräldrar och syster till restaurang för att äta med olle, hans flickvän, micke och isabelle! därefter åkte jag till sunnersta och träffade älsklingen och hans vän. Jag tog 23 bussen hem eftersom vi hade tidig match dagen efter. Den matchen gick ju kanske inte heller såbra, men vi vann ju iallafall med 4-2, och det är ju 3 poäng ändå! för min del så sög allt, jag kan säga att jag har nog aldrig varit så dålig på länge som jag var idag. Men som tur är gick distriktsträningen inte lika illa, så det jämnar ut sig :) nu ska jag äta nudlar och kolla på andra avenyn! ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: tim

tror blondinbellas ersättare har kommit hah :D

2008-11-02 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0