innebandyhelg!

Mamma väckte mig runt 11 imorse & sa att hon hade gjort mannagrynsgröt till mig, samtidigt hade vi samling 12, så det var lika bra. Mitt i frukosten kom Sarah över och hämtade en kjol hon ska låna av mig ikväll på nån servering. Matchen var mot Storvreta u i allians b. Det gick väl relativt bra förutom att vi aldirg fick in målen vi hade behövt. Torskade tillslut med 6-3! Väldigt surt med tanke på att vi var det bättre laget till en större del av matchen. Ikväll kan jag tyvärr inte göra mycket mer än att vara hemma och tagga inför imorgon då vi ska åka till kungsör med upplandslaget och spela nån turnering! Samling 07.00 vid Scandic, betyder att jag måste gå upp 6. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0