kungsör

Började med att jag hade ställt klockan på 05.45 imorse, då jag faktist gick upp! Packade klart, åt frukost osv sen vidare till samlingen. Vägen dit var ju för lång, men jag hann inte märka så mycket med tanke på att jag sov i baksätet. När vi kom fram började det med att vi skulle möta Västmanland, som vi tyvärr torskade mot med 3-0, vi var dock bättre och hade säkert 20 galet bra målchanser vi inte fick in, men bra spelade vi. Efter förseningar p ga killarnas match så hade vi match mot Gästrikland som också var bättre än och spelade 1-1 mot. Tyvärr brände vi ett antal guldlägen, men det kommer, vi har ju knappt spelat ihop förut. Killarna vann första matchen med 5-4, och spelade 2-2 andra. Nu såhär 12 timmar efter är jag hemma, haha. Snart ska jag kolla på andra avenyn, sen funderar jag på att gå och lägga mig i bra tid ikväll eftersom jag är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0