myspysit

Idag har jag först vart i skolan. När den efterlängtade onsdagen utan träningar äntligen var på schemat så var tyvärr jag & Frida tvugna att stanna kvar 1,5 timme för att träna med 7orna(?)  Inte det roligaste kanske, men det var inte så seriöst när vi åt pepparkaksdeg istället för att dricka vatten i pauserna. Efter träningen dyysch, sedan träna på musiken med Emelie. Därefter gick jag hem, och när jag kommer in i köket ser jag tjockaste lagret av lussebullar som min syster och mamma hade bakat, dåligt gott. Jag har egentligen inte så stort behov att plugga till något, så idag ska jag bara chilla och äta! Nu måste jag fixa några saker. Imorgon kommer Moa till mig I guess, och stackars henne som kommer få lyssna på mina problems i timtals, haha puss hjärtat!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0