pusssssss

Idag var det ne helt vanlig skoldag. Vi hade möte med skol if styrelsen, det var det enda som inte alltid står på schemat. Efter skolan pluggade jag med frida. Haha jag gjorde även nåt helt oväntat:o jag somnade i fridas soffa, så sjukt skönt med tanke på att jag somnade vid 1 natten innan. Efter pluggandet skjutsade frida hem mig i det härliga regnvädret som vi har fått nog av. När jag kom hem packade jag bagen lite snabbt och åkte på träning som jag tycker gick väldigt bra från alla håll, så i helgen ska vi kamma hem 3 poäng i alla tre serier! Snart ska jag sova, men först måste jag kolla igenom kemin eftersom vi har prov imorgon.. ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0