sammanfattning av min helg!

Fredagen bestod av skola, sen hem ett tag och sedan vidare till almtunaskolan för att träffa distriktslaget och ha lagaktivitet! Vi lagade mat & några andra saker. Efter det åkte vi hem. Amanda skulle vara med Josefine och jag begav mig vidare på fest! Var helt slut, pallade verkligen inte vara vaken den kvällen. Men efter vissa omständigheter så var kvällen värd, och jag kom hem runt 2(?). Dagen efter gick jag upp runt 11, för att sedan fixa mig och dra till stan med Frida. Det blev några inköp, sedan kom Moa och vi tog en fika på café 018. Vi måste ha suttit där sjukt länge, men det var så otroligt skönt att bara prata ut med tjejerna om allt som sker just nu, eftersom jag inte mår så bra direkt. Det var den mysigaste lördagseftermiddagen på länge, det snöade konstant. Efter det åkte Moa hem med sin familj som hämtade henne på centralen, då jag och Frida tog bussen hem till henne. Vi åt kebab, fixade oss och drog på en ytterligare fest, även om jag inte var supertaggad med tanke på att det var matcher/ träningar dagen därpå. Idag(söndag) vaknade jag upp hos Frida i Elins rum. Vi åt frukost och gick till hallen där vi först spelade match mot Nyby där vi vann med 1-0. Sen direkt efter hade vi match med a-laget mot Storvreta, och där spelade vi tyvärr oavgjort med 2-2. Efter den matchen åkte jag & Amanda hem till henne, åt, chillade och kollade på tv. Sen runt 4 åkte vi till träningen i allians. Träningen gick bra från alla håll tycker jag. Nu är det andra avenyn som står på schemat! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0