Saturday

dagen började med att jag blev väckt av min mobil som jag tydligen hade ställt på halv 9:o men jag somnade istället om jag vaknade runt 10, då jag duschade och gjorde iordning mig. därefter beställde en taxi till filip som kom vid 12. vi hade mys, var med johannaes & alexander och spelade innebandy. senare när  filips mamma hämtade honom gick jag till frida, och nu sitter jag vid hennes pappas lap top och kollade på gamla bilder från min kamera som tydligen befinner sig på denna dator..nu luktar det lördagkväll, så jag ska lämna datorn! pusshej


Kommentarer
Postat av: Emma

pappas jädrans einar på bilden ;P

2008-11-14 @ 19:18:56
URL: http://ripteddy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0