seeeg söndag

vaknade av en slump imorse. jag hade ingen aning om vilken tid vi hade samling för match så jag gick o kollade om emma var vaken och hemma, och det var hon då jag fick reda på att vi hade samling en halvtimme senare. matchen gick väldigt dåligt, och det finns ju några småsaker som bidrog till några av hagundas mål. men förlust som förlust, de var det bättre laget! efter matchen stannade jag och moa kvar och kollade på en hel del matcher. senare kom lina och linda också! vi åkte hem med olle, som var så snäll och bjöd mig på pizza! snart ska jag kolla på andra avenyn. puss


Kommentarer
Postat av: mickilinoooo

shulululul det var ju asroligt på bänken ändå.

bänkvärmare O W N S

2008-11-09 @ 22:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0