sista veckan i november

Dagen började med att jag vaknade vid 8, som jag har upptäckt räcker för mig nu för tiden. I skolan var lärare sjuka osv, så det var en ganska skön dag på sätt och vis. Efter skolan gick jag hem och nu ska jag kolla igenom mitt soarbete för att sedan skicka till maria. Ikväll har vi träning halv 8, men jag & några till som inte tränade skivstång igår ska tydligen samlas kl 6 för att gå ut och springa innan träningen, får se vad det blir för hemskt. Nu är jag barnvakt och har sysselsatt mina bröder till att städa sitt rum, för då lovade jag att följa med dem ut när de ska bygga en snögrotta, haha.

Kommentarer
Postat av: tim

de är ju kul och bygga snö grottor hah :)

2008-11-25 @ 16:46:54
Postat av: Anonym

Ja, då kan du gärna få göra det iställer för mig! :)

2008-11-25 @ 16:49:40
URL: http://sofieholms.blogg.se/
Postat av: tim

haha aah visst;)

2008-11-26 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0