söndag kväll

En kort sammanfattning av min helg. I fredags var jag först i skolan, då jag slutade ett tag tidigare för att gå och bli fotograferad inför lucian. Kanske väldigt missnöjd eftersom han tvingar samtliga att le med tänderna, men efter hans övertalan så blev tyvärr jag som alla andra också tvungen till det. Därefter var jag med Frida hos henne, fram tills att mina föräldrar & syskon skulle bort, då gick vi istället till mig och tillbringade kvällen/natten där. Trevligt besök fick vi också, men jag kan ju inte påstå att jag var så pepp på att vara uppe hela natten, vilket de andra ville, så jag sov i min systers säng istället. Dagen därpå, (lördag) väckte frida mig, då vi åt frukost och jag packade bagen för att följa med henne hem en snabbis. Sen kom pappa och hämtade oss, och vi åkte vidare till samlingen sen till allians där vi hade match med alaget. Matchen var kanske inte den bästa till en början, men efter ett tag så var det vi som hade den, tyvärr en sur förlust med 4-2. På kvällen var jag hos frida med massa människor, väldigt trevligt! Jag sov hos henne, sen idag(söndag) hade vi match mot rimbo som vi vann med 11-0. Efter den vidare till allians för distriktsträning. puss

Kommentarer
Postat av: mmickey

tack för i lördags puss

2008-12-01 @ 11:44:23
URL: http://hellomicki.blogg.se/
Postat av: sofie

tack själv <3

2008-12-01 @ 13:01:53
URL: http://sofieholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0