26/4-09

I helgen har mina föräldrar och småsyskon varit bortresta, så jag och min syster har haft det otroligt skönt.
I fredags gick jag först i skolan, sen hem och fixade några saker och sedan vidare till stan. Jag hade en frisörtid där jag slingade mitt hår, ingen större skillnad. På kvällen när jag kom hem umgicks jag med frida och linus, sedan när dem skulle hem hämtade jag niklas då vi kollade på tv tills emma kom hem.
Lördagen spenderade jag först med emma, sarah och niklas. vi var mest ute eftersom det var så fint väder! Lite senare mot kvällen fick vi besök, och som tur var så det slutade bra.


jag, moa och frida

Kommentarer
Postat av: ASG!

moas kagge!

och planka

2009-04-27 @ 17:52:12
Postat av: sofie

ursäkta? om du vill något så kan du ju stå för vem du är!

2009-04-29 @ 17:27:23
URL: http://sofieholms.blogg.se/
Postat av: Vandad

Schteeekarna! ;D

2009-06-02 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0