in i det sista

Nu har jag inte bloggat på väldigt länge och känner att det kanske inte är min grej med att skriva ner det jag gör om dagarna.. är också sugen på att skaffa en ny blogg och bara göra om allt från start, men får se över den biten. Hur som helst, en termin av ettan är förbi, och det är helt otroligt hur snabbt det har gått!

planer för veckan.
måndag: skola redovisa engelskan av företagsekonomiuppgiften. möta upp frida på stan, handla julklappar, besöka min gamla skola på deras avslutning.

tisdag: följa med syster då hon ska tatuera sig. åka till stan med henne handla de sista julklapparna, därefter hämta upp mormor som kommer med flyg från norge.

onsdag: it's my brothers birthday. jo men visst, johannes och alexander fyller 10år! kalas och gäster hela dagen.
torsdag: JULAFTON! ska firas med mormor & morfar + morfars systrar och givetvis min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0