11 februari 2009

Sjuk idag, har bara kollat på tv och sovit, sen även pluggat lite.

För någon dag sedan ringde mormor och berättade för mamma att stian och tarald har erdjudit mig jobb på samma hotell i norge i sommar igen, väldigt kul faktist. Frågan är om jag ens vill jobba där eftersom jag inte jobbar regelbundet.. men jag behöver inte ge besked förän i påsk, så jag har tid att tänka. I sommar ska jag hur som helst åka utomlands med frida i två veckor! vi har även planer på att åka till gotland, men jag vet inte om det finns tid? sedan ska jag och massa tjejer troligen åka till åhus! jag längtar tokmycket!
Btw så är jag dåligt avundsjuk på mina grannar som är i thailand och ska stanna där i 3 månader(?)

Kommentarer
Postat av: malin

OCH du ska till sm i nyköping också. kom din syster med? :D

<3

2009-02-16 @ 11:18:51
URL: http://mgadd.devote.se
Postat av: sofie holm

hon kom inte med! :(

<3

2009-02-18 @ 12:23:47
URL: http://sofieholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0