så var det dags igen..

Idag tvingade jag mig själv att gå till skolan eftersom vi hade vår sista lektion att fixa några viktiga saker på musiken. När jag kom till skolan fick jag höra att flera lärare var sjuka och vi hade istället för en vanlig lektion vikarie då vi skulle göra ett mattetest i nationella. Efter det var det dags för musik, där ytterligare en lärare var frånvarande så lyckades vi överväga om att få ha musik ändå, så nu går det framåt med vårat "arbete" och vi begav oss sedan mot en till mattelektion där jag valde att gå hem eftersom jag har lyckats blivit sjuk igen.. jag förstår verkligen inte hur det är möjligt, men under det här lilla av året som gått så har jag hunnit haft influensa, magsjuka och den jobbiga förkyldningen som jag nu har fått. Det innebär att jag inte kommer träna ikväll, och troligtvis inte på hela veckan eftersom jag så nydligen har fått den, kulkul!

Imorgon ska vi ut och gå i två timmar, någon grej vi måste göra begärt från idrottsläraren, då alla ska klä sig efter väder. Jag antar att jag därför kommer stanna hemma imorgon om jag fortsätter må såhär. På torsdag är vi lediga, eller lediga från skolan för då ska vi åka och kolla på nånting.. lovet närmar sig med stormsteg! puss        

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är alltid skönt att lärare är sjuka :D

2009-02-10 @ 18:50:52
URL: http://ripteddy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0