sportlov

Sammanfattning av veckan!
I måndags var jag med frida och moa på stan. Vi fikade bland annat, sedan åkte jag och frida hem och moa lika så. På kvällen gick vi hem till mig för att packa min väska, hälsa på familjen och sådär. När vi sedan skulle gå hem till frida igen hann vi bara gå några meter förbi min grannes tomt då vi hörde något från stigen bakom hans hus, jag valde att faktist vända och springa tillbaka, och även frida hängde på. Pappa missade ju inte mitt skrik så han rusade upp och hade tydligen sett någon springa från stigen där allt hände. Så sjukt läskigt! Därefter skjutsade han oss till frida, då vi hariga som vi är var vakna för att vänta in våra systrar som också skulle sova hos frida.

Tisdagen började med vi vaknade, jag gjorde iordning mig och sedan begav mig till luthagen för att äta lunch hos en släkting. Jag tillbringade hela förmiddagen och lite av eftermiddagen där. Runt 3 blev jag skjutsad till stan där jag mötte moa. Vi gick där ett tag, sedan åkte vi till hennes mammas jobb och hämtade nyckeln till hennes lägenhet. Kvällen/natten tillbringade vi med anders med flera. På onsdag(idag) vaknade vi hyffsat tidigt, då vi gjorde iordning oss och åkte ner på stan där jag mötte sara. anders och moa gick för att göra andra saker, och vi gick runt sedan hem till sara. lunchen fick bli på cupido!

imorgon åker jag till nynäs, & kommer hem på lördag vilket ska bli sjukt kul!
ha det så bra, pusspuss


Kommentarer
Postat av: johanssn

har du sportlov den här veckan? :o

2009-02-20 @ 20:58:08
Postat av: sofie holm

yes det har jag!:)

2009-02-22 @ 00:54:35
URL: http://sofieholms.blogg.se/
Postat av: Syster Emma

Observera att det var ett rådjur som gick på stigen bakom Björn!

2009-02-22 @ 10:48:13
URL: http://ripteddy.webblogg.se/
Postat av: sofie holm

men nej! det var det inte alls.

2009-02-25 @ 20:28:33
URL: http://sofieholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0