Suuunday

Dagen började med att jag gjorde mig i ordning, sen skulle jag försöka vara snäll och hinna se lite av johannes och alexanders match. Självklart hann jag inte det så pappa fick komma och hämta mig istället. Vi kollade på mitt lags match i allians, jag kunde inte spela är fortfarande sjuk , men tyvärr torskade vi mot årsta med 6-4 (?) inte säker. Därefter skjutsade pappa mig till stan där jag mötte upp isabelle "buffen" isaksson. vi har inte umgåtts på sjukt länge vilket är dumt av oss, så vi tog en fika och en runda på stan tills hennes pojkvän kom och hämtade henne. När jag kom hem åkte jag och kollade på umatchen mot storvreta, där det tyvärr blev ytterligare en torsk. Nu är jag hemma, och vet inte vad som händer ikväll. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0