en dag med shopping och sol

Hej vänner!
Dagen började med att jag vaknade till runt 10 då jag kom på att jag glömt ställa klockan igårkväll som jag sa till Jessika att jag skulle göra. Jag gjorde mig i ordning och ringde mormor som skulle hämta mig för att fixa lite saker inför min lön till rätt konto osv. När vi hade gjort det gick vi en runda på stan, då jag lyckades få med mig en hel del hem! När jag var klar skjutsade mormor mig till Jessika igen där vi tillbringade dagen med skön sommarmusik goda saker att äta och sol. Imorgon jobbar jag, mina kusiner från sverige kommer hit på kvällen. Ååååh jag ska ju hem snart, fyfan vad jag längtar!


åh som jag saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0