hemma igen

Hej vänner! Igår kväll kom jag hem från en tredagars tripp till åland med frida och michaela. Det var skönt, fint väder, sådär gott vin och några sköna inköp. Det mindre sköna var att jag aldrig har campat, vilket de människorna jag åkte med verkligen har gjort i sina dagar om man säger. Jag är verkligen ingen natur eller campingtjej, inte min familj heller så det kan ju ligga lite i det, men det gick ju bra ändå trots alla kryp och djur jag alltid är så nojig för. Faktist så hittade jag inte ETT enda kryp i vårat tält eller i mina kläder som fick hänga ute på tork.

Hur som helst, när vi kom hem gjorde vi i ordning oss hos mig där jag hade huset för mig själv eftersom min familj inte hade kommit hem från sin tripp, och vart alla syskonen nu var. Vi drack upp vårat vin och begav oss iväg på chillkrök. Runt 4 var jag hemma, vaknade 8 av att jag var så törstig att jag kunde dö, så det var inte lätt för mig med andra ord. På dagen var jag barnvakt då mina föräldrar åkte till stockholms skärgård, så jag gick och badade med Johannes och Alexander, vilket alltid är uppskattat.

Ikväll ska jag troligtvis bara ta det lugnt eftersom jag drar till Gotland i övermorgon, jag menar jag ska INTE vara sliten dåå utan oerhört taggad. Nej nu har jag sagt mitt, jag får bjuda på några härliga ålandbilder och fortsätta lyssna på min sköna musik! P&K/ Sofie


jag, ser ut att stortrivas bland blåleran!


här också, haha vi hann dock inte klart.. för slitsamt helt enkelt


ja någonstans där finner ni mig och michaela


kärringsund(?)


jag och frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofie, du är så jävla snygg!

2009-08-16 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0