galet troett

Hallå!
Idag gick jag upp runt 9, packade ihop gjorde mig i ordning åt och begav mig mot jobbet. Jag tog bussen idag, eftersom cyklingen inte var någon højdare! Jobbdagen var verkligen den jobbigaste i mitt liv, bland de jobbigaste iallafall. Jag var helt galet trøtt och tog pauser hela tiden.

Efter jobbet åkte jag och mormor som vanligt och handlade på city lade. Jag fick med mig en søt klænning och två armband hem, vældigt nøjd! Resten av shoppingen ska jag nog spara tills jag ska umgås med siren eller då jag troligtvis får finbesøk av moa.

Ha en skøn kvæll, før det ska jag ha hær i den skøna soffan med en påse chips, tv och dator.. haha fy vilken datanørd jag har blivit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0