ledig

hej alla søta.
idag har jag varit ledig så jag gick till city lade och møtte siren, vi køpte oss en varsin "softis" och gick hem till my place! otroligt trevligt var det att træffa henne igen, det var flera år sist.. inte bra, inte bra! solen tittade fram i eftermiddags så jag passade på att lægga mig i solen ett tag. jag ær ledig imorgon också, så får se ær det dåligt væder tænker jag nog ta mig till singsaker och jobba lite, annars ska jag faktist sola!
usch, ingen førstår hur mycket jag saknar sverige och alla mina vænner. eller sverige skulle jag nog klara mig utan, men inte mina kæra vænner! så blir det som planerat, att moa ska komma hit næsta vecka så ær ingen gladare æn mig!
puss moa olsson bebis


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är en softis ?

2009-06-19 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0