lycklig

Hejhejhej!
Idag har jag jobbat och stått i! var ovanligt taggad på att jobba idag vilket ar bra for annars vill  man bara gå och gomma sig i ett horn någonstans.. om inte så finns det ju valdigt många rum man kan vara i. Hur som helst, jag ska hem om en ynka vecka, så grovt taggad! Jag har 4 dagar kvar på hotellet, har tankt på att jag inte kommer traffa manniskorna dar mer, eftersom jag har bestamt att jag inte tanker jobba dar mer.. två år får racka, måste ju prova något nytt! så det blir ganska tragiskt eftersom jag tycker om alla norska skona studenter dar. Bilder kommer nar jag kommer hem!
Vet ni vad?! Idag ar det exakt 3 veckor kvar tills vi drar till gotland, hur mysigt ska inte det bli på en skala!
skot om er, pussisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0