sol på lade

hej vanner! jag ar så otroligt trott på de norska ø och æ då det ar sjukt! darfor valjer jag att skriva såhar eller den jobbiga varianten ä ö men det tar för lång tid helt enkelt. jag minns forra året då jag var i norge en langre tid och gjorde så. i sakert två veckor efter kunde jag knappt skriva på ett svenskt tangentbord, jag var ju såå ovan!

idag gick jag upp redan kl 9 då jag åt en nyttig och seg frukost samtidigt som jag kollade på tv. efter en stund kikade jag ut på altanen dar det var jattevarmt, så jag satt på musik och la mig dar en stund. nar det blev så varmt att jag hade lust att bada gick jag ner till stranden.. men inget bad for min del, det var for mycket folk som åt dar, och att ata dar innebar att det kommer tusen måsar som bara flyger hejvilt omkring en. jag blev så galet irriterad så jag tog mitt pick och pack och gick hem och la mig på altanen ytterligare en gång, tills alla moln kom och forstorde.. detta var inte min soldag helt enkelt!

ETT STORT MINUS, ALLA ACKLIGA FÅGLAR  PÅ STRANDEN SOM MED ÅREN HAR BLIVIT SÅ TAMA OCH INTE ALLS RADDA  FOR MANNISKOR, UTAN BAJSAR OCH ATER UPP DERAS MAT! jag kommer aldrig glomma forra året nar en liten kille hade en sandwich i handen, då en sådan fågel stal den och flog ivag, stackars liten!

jag jobbar hela veckan nu, och på onsdag flyttar jag till jessika dar jag ska bo tills jag ska hem, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0