sjuk igen....

Inte alls oväntat så har jag blivit dunderförkyld samt halsont igen. Det är helt sjukt att jag ens kan bli sjuk såhär ofta, jag menar det var ju två veckor sedan jag var sjuk sist? innan det säkerligen lika lång tid. Imorgon ska jag hur som helst till doktorn en gång för alla! jag ska även passa på att kolla om jag kan vaccinera mig mot min pollenallergi som alltid äger rum på våren då björkträd slår ut.

Idag har jag först gått i skolan. Vi flyttade klassrum till den nya skolan och har därför bara chillat en dag som denna. Efter skolan åkte jag till stan och träffade min kära vän stella. Vi gick på stan ett tag sedan gick vi till danscenter då jag skulle kolla på hennes träning. Det såg grymt kul ut, skulle inte banga på att börja på något liknande nu när ändå innebandysäsongen är slut snart. Men det visar sig, jag får se hur jag gör med sommarens träning. puss


Kommentarer
Postat av: simon

Du ska ju träna med mig hela sommaren ? (a)

2009-03-11 @ 21:14:52
Postat av: Stella

Du är wunderbar

2009-03-11 @ 22:02:58
Postat av: simon

tack stella :)

2009-03-11 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0