Reeegnig torsdag

Tjena bloggen!
Idag när jag vaknade kände jag mig inte alls lika förkyld som gårdagen, så otroligt skönt!
Jag vaknade och märkte att det var helt tyst i vårat hus, inte ett ljud och det brukar det ju såklart vara eftersom jag har tre småsyskon som alltid ska till skolan i ungefär samma tid som mig. Det var alltså mamma som var ledig idag som försovit sig, försover hon sig försover alla sig för det är alltid hon som väcker oss på något vis. Så panik, göra mig i ordning och äta en frukost som bestod av 2 hela riskakor..inte så mättande men gott var det ju!

Skoldagen gick relativt snabbt och jag hann bli klar med en svenskauppgift så nu har jag bara so:n kvar sedan är alla arbeten överstökade! Runt halv 2 lämnade jag skolan för att ta bussen till stan och möta Stella. Det blev några inköp även om jag inte borde, men jag är nöjd och det är väl huvudsaken.

Ikväll ska jag plugga demografi med Frida, får se hur det går med tanke på hur det brukar sluta när vi pluggar tillsammans. P&K / Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0