sjuk....

Jag bloggar verkligen aldrig längre, känns som man har annat att göra på något sätt, men jag funderar på att ta tag i det mer nu, med tanke på att jag får mer tid och ska lämna sverige i några veckor snart! Hur som helst så har jag blivit dunderförkyld, inte alls oväntat.. jag ska troligtvis till läkaren imorgon!
 
I måndags tränade jag första gången på någon vecka, det var sjukt jobbigt måste jag säga! jag sprang med min tränare en längre runda med solen stekandes på ryggen, inte så behagligt! därefter hade vi inomhuspass med klubba och boll, det var betydligt mycket roligare.

Just ja, under lovdagarna förra veckan fick jag finbesök hem, nämligen emma och rebecka! jag har inte träffat dem sedan i somras, vilket är mycket dåligt av oss! det var iallafall jättetrevligt, tack tjejer!


min kära vän frida på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0