summer, i love it!

Den här helgen har bestått av Niklas, Frida, konfirmationsfirande av min lillebror, fest, båt-sol-bad och snart plugg..
I fredags var jag med Niklas. Jag åkte hem på lördagsförmiddagen för att kolla på min lillebror när han konfirmerade sig. Tyvärr är kyrkan det tråkigaste som finns att sitta i, men efter hemma var det helt okej! På kvällen var vi hemma hos Daniel, och det var ganska lugnt men trevligt!

Idag (söndag) vaknade jag av att Fridas mamma Annika frågade om vi ville följa med till Järsö, där Fridas mormor och morfar har sin sommarstuga, och det ville vi ju såklart! Vi åkte ut på sjön till en ö och solade och badade i några timmar. Det var verkligen jättevarmt och mysigt!

Nu ska jag göra mitt sista framskjutna arbete i so:n, får se hur det går! Puss


Kommentarer
Postat av: Pohl

Snygga skor!(Y)

2009-06-03 @ 22:30:20
Postat av: sofie holm

tack broe

2009-06-03 @ 22:31:48
URL: http://sofieholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0